Mr Mister Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Hur gör man när man har gjort en bana och sedan vill spela den? Hur skall man spara banan, osv? Kan nån förklara utförligt hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 FILE ------> SAVE AS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Kan inte ge så mycket hjälp när jag inte har någon mission.ini framför mig... Du kanske blir klokare om du kollar Arvids grejs om sånnt där här! bara ett tips! Redigerad 13 augusti, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 hehe den där guiden är inget vidare, ska skriva en bättre nån dag. Men PM:et jag skickade hjälpte väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 hehe den där guiden är inget vidare, ska skriva en bättre nån dag. Men PM:et jag skickade hjälpte väl? Var rätt länge sedan du skrev den nu va... Fanns väl på din första sida om GTA om jag inte minns fel? sattsa stort om du ska göra något åt det, har inte sett så många svenska guider om sånnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts