Blaque Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Värst vad alla verkar ha storslagna planer. Men det är ju i och för sig bara positivt! Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra sen (börjar bli lite ont om tid nu...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Historiker, eller arkeolog är mina dröm yrken.. Men om jag blir ngt av dem ska jag bli yrkesmördare, jag vet redan hur man ska gå till väga för att bli "hitman".. Verkar lovande.. Snabba pengar i massor, och lätt är det också.. Annars blir jag nog porr stjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 kan bara säga LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Pro skater!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Arkitekt eller bildesigner på Volvo i USA! Har redan designat mina egna Volvobilar som: S90 T6 EB110 Amazon A-Tech Fuel S60 A-Tech Fuel 740 T7 Lambda Sond Amazon Bi-fuel Kanske lägger ut bilder på dem snart! Lambda sond har funnits ett tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts