Jump to content

Din karriär?

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Något med IT eftersom jag kan det så bra, men mer vet jag inte.

Jag vill iaf jobba med produkion och utveckling, jag skulle aldrig klara att göra samma saker dag in och dag ut. Men när det gäller IT så händer det nya saker hela tiden :P

men är det inte ganska rejäl lågkonjuktur i IT-branchen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men man kan ju hoppas på att det blir annorlunda... :o

tänk såhär.... nu e det inte så stor efterfrågan på personer i IT-branchen...

därför går inte så många kursen längre... och när inte så många tar kursen så kommer intresset att stiga efter 1 år eller så.. och om man då precis har gått kursen, som inte många andra, så har man ju större chans att få ett bra jobb..

(nått jag nyss tänkte ut... kan va fel ;))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte en anning om vad jag ska bli, det har skiftat ganska länge, när jag gått ut sista året i gymnasiet så ska jag knega i 2 år, kanske på en golfbana,som jag jobbade på denna sommar, eller sopgubbe, det e fan ganska läckert, bra pröjs men man börjar ju ganska tidigt på morgonen. Sen ska jag köpa en 61 tums tv.Weeeeeeeeeoooooooiiii!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bli VD för ett företag inom nåt tekniskt, minimum 40 anställda. Om jag blir VD för ett riktigt stort företag så ska jag köpa detta för mina pengar: En klädbutik i Stockholm (ska inte driva den, bara äga), en bilaffär i Stockholm (samma), en villa på Lidingö (alt. Danderyd, Djursholm), en lägenhet på Östermalm (ska ha den som övernattningslägenhet), ett hus nära en golfklubb i Spaninen, ett hus i Schweiziska alperna samt en lägenhet i Helsingborg alt. ett hus längs kustvägen mellan Helsingör och Helsingbor.

Fast min största dröm att kunna samla på sportbilar, de flesta nya, men även klassiker. För att göra det måste jag ju dock ha ett rätt välbetalt jobb.

Våra karriärer verkar vara skrämande lika..

Har med tänkt mig att bli VD för nåt stort företag, helst inom bilbranchen för nån engelsk sportbilstillverkare..

Jag vill samla på sportbilar och har börjat redan nu (eller man kanske ska säga att pappa gör det och inte jag :P ), så jag är redan garanterad en bil..

Sen ska jag bo vid havet, ha en egen liten hamn där min 40 m långa yacht ska ligga..

Detta kallar jag drömmar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor