Umberto Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Mediamogul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag har redan bestämt mig för att jobba inom film(Yeah right)...men vet ej vad...helst: Manusförfattare, regissör, Klippare(heter det så?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag har redan bestämt mig för att jobba inom film(Yeah right)...men vet ej vad...helst: Manusförfattare, regissör, Klippare(heter det så?) Det kunde jag aldrig gissa! Jag tror det heter redigerare, eller nått sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Ska jobba med spel. Börjar plugga spelutveckling på högskola den 25/8. Det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag vill bli VD för ett företag inom nåt tekniskt, minimum 40 anställda. Om jag blir VD för ett riktigt stort företag så ska jag köpa detta för mina pengar: En klädbutik i Stockholm (ska inte driva den, bara äga), en bilaffär i Stockholm (samma), en villa på Lidingö (alt. Danderyd, Djursholm), en lägenhet på Östermalm (ska ha den som övernattningslägenhet), ett hus nära en golfklubb i Spaninen, ett hus i Schweiziska alperna samt en lägenhet i Helsingborg alt. ett hus längs kustvägen mellan Helsingör och Helsingbor. Fast min största dröm att kunna samla på sportbilar, de flesta nya, men även klassiker. För att göra det måste jag ju dock ha ett rätt välbetalt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 simon: Du har stora drömmar du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 helikopter pilot inom armén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Serietecknare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag ska bli gatuliggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 När jag var liten ville jag jobba som allt möjligt, det bytte efter varannan vecka ungefär! Ett tag ville jag till och med bli sopgubbe! Ett tag när jag var liten ville jag inte jobba alls Men såklart så var Pilot drömyrket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 simon: Du har stora drömmar du! Åh fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Alla har/drömmer om olika karriärer. Vissa får det de drömmer om andra inte . Tänkte det skulle va kul att veta vad ni tänker sattsa på!? eller vad ni har. Själv tänker jag sattsa på en karriär som storm-jägare . Asså åka till USA och jaga Tornados (Men ingen har väl hört att jag gillar sånt? ). Jag läser väldigt mycke böcker, och på Internet om det. Det verkar ju lite guld att åka till slätterna i mellanvästern, i USA, och drabbas av denna känslan av skönhet och fara . Tänk att åka in under ett Super-Cell åskmoln och se hur en våldsamt roternade molnslang slungar upp allt i dess väg. Men att jag vill bli stormjägare är också att jag vill forska om de, och på så sätt kunna framställa bättre kunskap hur de beter sig, vilket innebär att man kan rädda de som dör av virivelvindar i USA varje år . det ska komma in en tromb in i sverige idag.. dom ska visa det på nyheterna.. nångång,, vid Ysta ska den komma in.. vid 18.30 eller 19.00 eller nått sånt bara tipsade.. om du inte visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag ska nog plugga vidare till civilingenjör eller nåt annat som leder till ett högavlönat jobb. Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 va? du också? () Ha Ha! När jag gick på första klass så var jag vrål inresserad av sophämtning och ville för allt i världen bli sophämtare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag vill bli VD för ett företag inom nåt tekniskt, minimum 40 anställda. Om jag blir VD för ett riktigt stort företag så ska jag köpa detta för mina pengar: En klädbutik i Stockholm (ska inte driva den, bara äga), en bilaffär i Stockholm (samma), en villa på Lidingö (alt. Danderyd, Djursholm), en lägenhet på Östermalm (ska ha den som övernattningslägenhet), ett hus nära en golfklubb i Spaninen, ett hus i Schweiziska alperna samt en lägenhet i Helsingborg alt. ett hus längs kustvägen mellan Helsingör och Helsingbor. Fast min största dröm att kunna samla på sportbilar, de flesta nya, men även klassiker. För att göra det måste jag ju dock ha ett rätt välbetalt jobb. Nått sånt tänkte jag på med när jag skrev egen företagare. Fast jag vill bli rikast i världen. Jag vill typ vara som farbror Joakim, inte snål då men asrik och äga skitmycket företag och sånt. Fast man måste ju ha någon produkt som folk vill ha, jag har lite idéer. Då ska jag ha massa bilar, flygplan, helkoptrar, båtar, motorcyklar, etc. Ska även försöka göra en uppfinning som jag ska slå igenom med, ska gå på robotteknik i gymnasiet tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Självmordsbombare Jag har inget annat kvar i livet att göra. Redigerad 14 augusti, 2003 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Självmordsbombare Jag har inget annat kvar i livet att göra. Det blir en kort karriär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 det ska komma in en tromb in i sverige idag.. dom ska visa det på nyheterna.. nångång,, vid Ysta ska den komma in.. vid 18.30 eller 19.00 eller nått sånt bara tipsade.. om du inte visste Va? Ska det? måste kolla nyheterna! men när fick du reda på det? Du vet att de typ bara lever i 10 minuter (och kanske ännu mindre i SV) så om den bildades i eftermiddags så... (om ni fattar vad jag menar!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Någonting inom IT kommer det väl bli eftersom jag ska gå IT på Gymnasiet.. Men jag vet inte.. Har ju jobbat på ett bygge i två veckor nu och det börjar faktist bli mer o mer skoj.. Vem vet, jag kanske är snickare om ett par åt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Arkitekt eller bildesigner på Volvo i USA! Har redan designat mina egna Volvobilar som:S90 T6EB110Amazon A-Tech FuelS60 A-Tech Fuel740 T7 Lambda SondAmazon Bi-fuelKanske lägger ut bilder på dem snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts