Jump to content

Din karriär?

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag vill bli VD för ett företag inom nåt tekniskt, minimum 40 anställda. Om jag blir VD för ett riktigt stort företag så ska jag köpa detta för mina pengar: En klädbutik i Stockholm (ska inte driva den, bara äga), en bilaffär i Stockholm (samma), en villa på Lidingö (alt. Danderyd, Djursholm), en lägenhet på Östermalm (ska ha den som övernattningslägenhet), ett hus nära en golfklubb i Spaninen, ett hus i Schweiziska alperna samt en lägenhet i Helsingborg alt. ett hus längs kustvägen mellan Helsingör och Helsingbor.

Fast min största dröm att kunna samla på sportbilar, de flesta nya, men även klassiker. För att göra det måste jag ju dock ha ett rätt välbetalt jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har/drömmer om olika karriärer. Vissa får det de drömmer om :( andra inte :huh: .

Tänkte det skulle va kul att veta vad ni tänker sattsa på!? ;) eller vad ni har.

Själv tänker jag sattsa på en karriär som storm-jägare ;) . Asså åka till USA och jaga Tornados :) (Men ingen har väl hört att jag gillar sånt? -_- ). Jag läser väldigt mycke böcker, och på Internet om det. Det verkar ju lite guld att åka till slätterna i mellanvästern, i USA, och drabbas av denna känslan av skönhet och fara ^_^. Tänk att åka in under ett Super-Cell åskmoln och se hur en våldsamt roternade molnslang slungar upp allt i dess väg. Men att jag vill bli stormjägare är också att jag vill forska om de, och på så sätt kunna framställa bättre kunskap hur de beter sig, vilket innebär att man kan rädda de som dör av virivelvindar i USA varje år -_- .

det ska komma in en tromb in i sverige idag..

dom ska visa det på nyheterna.. nångång,, vid Ysta ska den komma in.. vid 18.30 eller 19.00 eller nått sånt

bara tipsade.. om du inte visste

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bli VD för ett företag inom nåt tekniskt, minimum 40 anställda. Om jag blir VD för ett riktigt stort företag så ska jag köpa detta för mina pengar: En klädbutik i Stockholm (ska inte driva den, bara äga), en bilaffär i Stockholm (samma), en villa på Lidingö (alt. Danderyd, Djursholm), en lägenhet på Östermalm (ska ha den som övernattningslägenhet), ett hus nära en golfklubb i Spaninen, ett hus i Schweiziska alperna samt en lägenhet i Helsingborg alt. ett hus längs kustvägen mellan Helsingör och Helsingbor.

Fast min största dröm att kunna samla på sportbilar, de flesta nya, men även klassiker. För att göra det måste jag ju dock ha ett rätt välbetalt jobb.

Nått sånt tänkte jag på med när jag skrev egen företagare. Fast jag vill bli rikast i världen. -_-

Jag vill typ vara som farbror Joakim, inte snål då men asrik och äga skitmycket företag och sånt. Fast man måste ju ha någon produkt som folk vill ha, jag har lite idéer. -_-

Då ska jag ha massa bilar, flygplan, helkoptrar, båtar, motorcyklar, etc. :)

Ska även försöka göra en uppfinning som jag ska slå igenom med, ska gå på robotteknik i gymnasiet tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det ska komma in en tromb in i sverige idag..

dom ska visa det på nyheterna.. nångång,, vid Ysta ska den komma in.. vid 18.30 eller 19.00 eller nått sånt

bara tipsade.. om du inte visste

Va? ;) Ska det? :huh: måste kolla nyheterna! men när fick du reda på det? Du vet att de typ bara lever i 10 minuter (och kanske ännu mindre i SV) så om den bildades i eftermiddags så... :( (om ni fattar vad jag menar!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor