Jacker Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Alla har/drömmer om olika karriärer. Vissa får det de drömmer om andra inte . Tänkte det skulle va kul att veta vad ni tänker sattsa på!? eller vad ni har. Själv tänker jag sattsa på en karriär som storm-jägare . Asså åka till USA och jaga Tornados (Men ingen har väl hört att jag gillar sånt? ). Jag läser väldigt mycke böcker, och på Internet om det. Det verkar ju lite guld att åka till slätterna i mellanvästern, i USA, och drabbas av denna känslan av skönhet och fara . Tänk att åka in under ett Super-Cell åskmoln och se hur en våldsamt roternade molnslang slungar upp allt i dess väg. Men att jag vill bli stormjägare är också att jag vill forska om de, och på så sätt kunna framställa bättre kunskap hur de beter sig, vilket innebär att man kan rädda de som dör av virivelvindar i USA varje år . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 åka till USA o sälja osthyvlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Rockstjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 testförare för någon sportbil tillverkare (eller volvo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 åka till USA o sälja osthyvlar har faktiskt aldrig sett att dom använder osthyvlar i usa.. har faktiskt aldrig sett en ost i usa..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 har faktiskt aldrig sett att dom använder osthyvlar i usa.. har faktiskt aldrig sett en ost i usa..! dom använder inte de där, de é därför man ska dit o sälja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 dom använder inte de där, de é därför man ska dit o sälja. *sticker ner till IKEA och köper en hel*etes massa osthyvlar och beställer sen en flygbilljet till usa* muahahah! jag kommer före dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 artist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 basket proffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Programmerare eller professionell hacker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Här e några karriärer som ja skulle vilja satsa på! 1. Militär karriär 2. Strids flygare 3. Trafik flygare 4. Lokförare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 tvätta tandpetare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag ska nog plugga vidare till civilingenjör eller nåt annat som leder till ett högavlönat jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Egen företagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) filmregissör och manusförfattare Redigerad 13 augusti, 2003 av logik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Läkare i afrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 När jag var liten ville jag bli pilot fast vill nog bli fotograf nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 När jag var liten ville jag bli pilot När jag var liten ville jag jobba som allt möjligt, det bytte efter varannan vecka ungefär! Ett tag ville jag till och med bli sopgubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) När jag var liten ville jag jobba som allt möjligt, det bytte efter varannan vecka ungefär! Ett tag ville jag till och med bli sopgubbe! va? du också? () Redigerad 13 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts