FerkurZ Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Vet ni va ja kom på?..... Ett bra sätt å göra reklam för Gtasajten?!.. Om man tar alla lapp pengar(50,20,100).. Och skriver "www.gtasajten.com" det vore ju skit coolt å bra reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jo, ganska bra. btw, skulle fan sprunit ut med en stor skylt med gtasajten.com med svt var ju utanför här för nån vecka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Ganska bra Tycker det var en super duper ide... ska nog börja kladda på en hundralapp nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Bra idé FerkurZ! (Letar som en tokig efter en turs-penna! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 hehe.. nästa gång jag ser en sedel ska jag nog börja klottra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag tror inte att jag tar en 100 lapp. Som ni visste(?) har vi € i Finland så det blir det ganska dyrt vet inte exakt vad en euro är i kronor .men det är typ 10-11 svenska kronor. Så då blir en 100 lapp över 1000 ,tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jaja...nu ska du inte klaga Sen kan man ju skriva vilken stad man är i från oxå Typ www.gtasajten.com Falun Gu Va ja är smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 jag tror inte att jag tar en 100 lapp. Som ni visste(?) har vi € i Finland så det blir det ganska dyrt vet inte exakt vad en euro är i kronor .men det är typ 10-11 svenska kronor. Så då blir en 100 lapp över 1000 ,tror jag 1 € = 9.2 Kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Hehehe http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/penigar.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Det är bra, FerkurZ! Edit: Glöm inte att använda dom till nått också! Redigerad 14 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Ja ja tänker då inte låta 260 Kr ligga å ruttna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Ja ja tänker då inte låta 260 Kr ligga å ruttna vem vet, kanske nån från Forumet får en av dom där lapparna i framtiden?? asså, ja menar när du använder dom...fattar ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Fan vad coolt det skulle varit om nån fick dom! Ska kanske kladda ner några av mina egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Fan vad coolt det skulle varit om nån fick dom! Ska kanske kladda ner några av mina egna. hehe, tänk då om typ ett år...ser nån som har fått en av lapparna den här topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm det lär nog komma nya medlemmar hult kan ju adda att "hur hitta du till gtasajten 1.genom en sedel" fast egentligen är det ju olagligt att förstöra sedlar om man nu gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Om nån butik skulle vägra ta emot sedeln är det bara att säga att den var så när man fick den, dom kan ju inte bevisa motsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Om nån butik skulle vägra ta emot sedeln är det bara att säga att den var så när man fick den, dom kan ju inte bevisa motsatsen. Ja precis! Men man kan ju till och med handla med ihop tejpade sedlar så...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 det är väl bra om alla skriver vad dom heter på gtasajten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Ja precis! Men man kan ju till och med handla med ihop tejpade sedlar så...... en gång betalade jag med en 20'a som såg u så här... |||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| där det inte e nått e det rivet och | e magnet remsan.. inte tejpad eller nått.. den delen till vänster kunde lossna när som hellst trodde inte att dom skulle ta imot den! Redigerad 14 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts