Hultenius Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Jag spelade GTA3 nyss (med det nya uppdraget som jag nämnt i forumet för Modding). När jag skulle fly från bron så kommer det en hel del polisbilar och så här såg det ut när jag skulle röja mig fram till mitt hideout http://pixas.mine.nu/~www/upload2/gta3_poliser.JPG Notera även den nya polisavspärrningen som finns längre fram och att jag hade två jagande polisbilar bakom mig. Synd att man inte hade en tank men det fanns rätt så mycket kraft i bussen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Fy fan va grymt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Hehe....dom har verkligen livat upp första uppdraget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 (det kan väll inte va första uppdraget för hideout ligger åt fel håll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 (det kan väll inte va första uppdraget för hideout ligger åt fel håll... Det gör det inte alls.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Såg ut som det på kartan på bilden..... *Edit nu ser jag fel av mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Coolt, en av bilarna i vägspärren längre bort ser ut som en bubbla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deep6 Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 En annan i vägspärren ser ut som en Citroen 2CV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jallar Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 *prøver å skrive på svensk* jävlar! Var det korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Ja det var korrekt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 *prøver å skrive på svensk* jävlar! Var det korrekt? bravo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts