Death Garbage Skrivet 3 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2002 Nu är det så att det har blivit ett mongo fel i mitt gta3 Den går automatiskt åt Vänster jag har haft problemet Förut men det har räckt med en omstart så var det borta. nu är det så att mongo buggen Inte går bort Inte ens efter omstart SNÄLLA HJÄLP! [EDIT] jag har patchen till xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2002 ehum, mycket konstigt, är du säker på att det är GTA3 som gör felet, det kanske är win XP som gör det eller något annat programi bakrunden.... ...har ingen aning om vad det kan vara, testa med ett nytt tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Uzi Skrivet 3 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2002 En ratt som inte är kalibrerad/är vriden åt vänster kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalle Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 En ratt eller nåt annat styrdon kan det mycket väl vara för det hände mig. Jag hade den vriden åt vänster utan att veta om det och då gick gubben dit hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Death Garbage Skrivet 5 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 En ratt eller nåt annat styrdon kan det mycket väl vara för det hände mig. Jag hade den vriden åt vänster utan att veta om det och då gick gubben dit hela tiden. Upptäckte just att min joystick var vriden åt vänster Så vaR mongo felet uträtt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts