Le Saboteur Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Antar att den här topicen redan existerar, men jag hittar inget svar ngnstans. Jag hittar inte livvakterna som jag borde ha fått efter att ha klarat 100%. Var finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Dom finns i Vercetti Estate! När du kommer in i huset, gå in i rummet till höger, där finns dom! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 i vercetti estate finns dom...gå ner för huvudtrappan sen gå du till vänster...rakt framfördig finns det ett rum där sitter dom..ibland e dom inte där gå då ut och in igen så brukar dom vara där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Le Saboteur Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts