wollan Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Varför står det "Filen GTA3.exe är länkad till export, MSS32.DLL:_AIL_3D_room_type@4, som inte finns" när jag startar gta3?? :'( jag blir så matt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wollan Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 nån som har en aning om vad det kan va för nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 instalera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wollan Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 ok.. har gjort de, men nu ser det ut som det startar men fastnar vi ett "R" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Det är Rockstar loggon (:!!! , kolla min avatar. Prova att trycka ESC och hoppa över allt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wollan Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 den reagerar inte på det (:!!! går det inte att plocka bort nån fil så man slipper det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 slipper vad? introt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wollan Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 ja precis.. så att jag inte fastnar där (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wollan Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag kan starta upp spelat så att Rockstar games logga kommer upp på skärmen men där stannar det... varför å hur ska jag göra för att gå vidare?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 i ...\GTA3\movies finns intro filerna, men jag vet inte om du kan ta bort dem, då kanske inte spelet startar..men testa byta ut filmerna, och kom ihåg att ge dem samma namn som de tidigare filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts