jabbal Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Finns det någon möjlighet att nyttja denna kamera vid andra tillfällen än just detta uppdrag? Det hade varit intressant om man tex kunde skapa sin eget fotoalbum. Om det redan finns ett liknande topic ber jag så mycket om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Man kan bara ha kameran under det uppdraget! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 det var nån här i forumet som gjorde en mod, så att den alltid funkar, kommer tyvärr inet ihåg vem (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) modden finns här. Redigerad 13 augusti, 2003 av ínko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 och det finns såna här topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 och jo_cke gjorde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jabbal Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Tack, då vet jag det, ska genast prova modden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 jag håller på med en ny kamera mod nu för den andra vart dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vad händer med bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vad händer med bilderna? dom lagras där du väljer att dom ska va te.x C:\Documents and Settings\jo_c_ke\Mina dokument\Mina bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jabbal Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Ok, vad var det för fel på den gamla modden, är den ok att ladda ned? Fungerar den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Ok, vad var det för fel på den gamla modden, är den ok att ladda ned? Fungerar den bra? det va ba en test så den suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts