KalleR Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Ja men microsoft är ändå bossen! jo visst men jag skrev bara förklaringen till att de är lika dyra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Hultenius: Har du ingen kompis som har PS2, då? Det skulle ju vara det bästa (läs: billigaste)! Nej, det är det som är konstigt, inte ens en endaste av alla mina kompisars kompisar har PS2. Inte heller någon i min släkt eller någon annan jag känner heller. PS2 verkar helt dött här ner i vvik. Här ska det visst vara Xbox oxh GC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 .....Synd....... har du ingen tidning med begagnade tv-spels saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Samma här hultan jag känner ingen som har playstation 2!! bara X box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts