Hultenius Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Jag funderar att låna ett PlayStation2 för att få köra GTA VC. Men det är dyrt, 40kr/dag (500kr/12dagar). Jag vet inte riktigt om jag ska göra det men jag hittar inget begangat PS2 under 1500kr och det känns lite onödigt att köpa ett bara för GTA VC. Om jag nu lånar ett PS2 så måste jag dock stressa mig igenom spelet och det blir ju inte heller kul Vad skulle ni göra? Finns det någon bättre lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 40KRONOR PER DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÖÖ På LH:S I KALIX KOSTAR DET "200"KRONOR!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Hultan menar du då att du ska köpa vice city sen låna ett Ps2 då e de t ju onödigt att köpa vice city sen inte kunna använda det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Om jag köper spelet så får jag ju radiostationerna på DVD Annars så kostar det 50kr/3 dagar (200kr/12dagar), lika bra at köpa, de får säker in spelet sent endå. Fralla_24: Du kan inte mena allvar? Är du säker på att det inte är 200kr/vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Ok..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Vänta till den släpps till PC men det kan ju du inte...fortsätt leta efter en begagnad...hur mycket kostar en helt NY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 hur mycket kostar en helt NY??? 2490:- på Siba.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 2490:- på Siba.. Det var ju inte så billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Vad i h*lvete är detta? Jag köpte mitt PS2 på Elgiganten för 1999:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Vaaaaaaaaa......El Giganten vi bor bara 7 mil ifrån det!wow vad billigt!! I LULEÅ..... Ja hultan jag menar allvar 200kr dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Kom ihåg att det var i vintras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 När vi skulle köpa ny dator kollade vi först på ONOFF som ligger närmast, där hittade vi en dator på 1 Ghz, 128 mb ram och vanlig CD-rom för 9999:- Några dagar senare var vi på elgiganten, där fanns en dator på 1.2 Ghz, 256 mb ram och DVD för samma pris som den på ONOFF! Elgiganten rules! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Elgiganten RockZ! håller med Arvid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Vad i h*lvete är detta? Jag köpte mitt PS2 på Elgiganten för 1999:- Va? Så PS2 har gått upp i pris jämfört från nästan ett år sedan Det här är ju otroligt.... förresten så fattar jag inte varför PS2 och Xbox är lika dyra, Xbox presterar ju 3-4 ggr mer än PS2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Va? Så PS2 har gått upp i pris jämfört från nästan ett år sedan Det här är ju otroligt.... förresten så fattar jag inte varför PS2 och Xbox är lika dyra, Xbox presterar ju 3-4 ggr mer än PS2.... att de är lika dyra beror nog på att playstation är ett större varumärke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Men microsoft är mycket större än sony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Vaaaaaaaaa......El Giganten vi bor bara 7 mil ifrån det!wow vad billigt!! I LULEÅ..... Ja hultan jag menar allvar 200kr dag!!! Ja, jäklar! Det var verkligen nära! Närmsta grannen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Men microsoft är mycket större än sony. vilket är mest känt playstation eller xbox? xbox kommer att gå om ps men eftersom ps släppte en konsoll 96 eller 97 (kommer inte ihåg) som var skitbra, är ju playstation större... förstår du vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Hultenius: Har du ingen kompis som har PS2, då? Det skulle ju vara det bästa (läs: billigaste)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 vilket är mest känt playstation eller xbox? xbox kommer att gå om ps men eftersom ps släppte en konsoll 96 eller 97 (kommer inte ihåg) som var skitbra, är ju playstation större... förstår du vad jag menar? Ja men microsoft är ändå bossen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts