Hultenius Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Från och med idag och några dagar framåt måste man logga in/registrera sig för att läsa i forumet. 30-50% av alla besökare är gäster i nuläget vilket är lite för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Hmm, jag tror faktist att vi kommer att förlora besökare på det sättet! (:!!! Om du skulle vara en gäst, skulle du regga dig om du inte hade en aning om hur forumet var... Nä, precis! En gäst vill ju kolla omkring på forumet och se om det verkar bra, då reggar ha sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 mycket bra!! jag tycker att det alltid ska vara så (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Det är bara några dagar (:!!! Meningen är att de personer som hängt på forumet i flera veckor ska regga sig istället för att "tjuvläsa" forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Från och med idag och några dagar framåt måste man logga in/registrera sig för att läsa i forumet. 30-50% av alla besökare är gäster i nuläget vilket är lite för mycket. Den största delen kanske är medlemmar som inte är är inloggade, så dom tjuvtittar egentligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Tycker det var ett bra intiativ... Men jag tycker inte man ska känna sig tvingad att registrera... Man kan ju se det som ett experiment, om fler registrerar sig så är det ju bara att ha sådär oftare, tills siffran på gäster är nere i önskad nivå( ), om det inte gör någon verkan tycker jag inte det ska vara så...Minns inte om det kom fler medlemmar när detta gjordes förut, gjorde det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 En gång(25:e September 2002 ) råkade Hultan göra så att man var tvungen att regga sig för att läsa, och då kom det typ 5 ggr mer på en dag tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jag kom på att jag postade en nyhet med länkar till forumet så jag tar bort inloggnings-tvånget nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 jag loggar aldrig ut på logout knappen utan bara stänger fönstret, då slipper jag logga in - och jag är den enda som använder denna sajt i min familj. Skulle brorsan ha nånting här o göra gör det inte mig ngt att jag är inloggad fast jag inte är där... varför gästläsa forumet, när man kan göra som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2004 öhm? varför bumpade du en så här gammal topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts