Danne Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Hej! Jag behöver hjälp med min skrivare. Varje gång jag har instalerat min skrivare så kommer det fram en ruta varaje gång jag startar min data och på rutan förstår jag inte vad dom menar med det. Så här står det... Unable to communicate with the device. Pleas start "MPserver" frome the services applel in the control panal. Then pleas right-click on the statusmonitor to reconnct and try again Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Har du kopplat ihop skrivaren med datorn? (:!!! Det sår att du ska starta "MPserver" i kontrollpanelen (services applel...det kan inte ha stått så...). Sen ska du högerklicka på "statusmonitorn" för att försöka att ansluta på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jo det står så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts