SlIpKnOt Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jag har hittat en rätt konstig bugg.. vet inte om ni hört om den förut.. men jag skriver den ändå.. om man åker till Downtown på mitt emot dirtbike banan .. där finns en staty..åk förbi statyn till en liten trappa.. sen åker du bakom trappan.. sen kan man åka in i den! funkar bara om man har ett fordon.. sen går du ut ur bilen.. då kommer man till vägen och ibland ser gatan helt cp ut efteråt inte så jätte coolt.. men bli inte arg om ni hört den hör buggen förut.. jag har iallafall inte gjort det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Min polare fastnade i häcken vid golfbanan när vi körde mta innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 va har det med den här buggen att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 va har det med den här buggen att göra (:!!! Båda inträffade på VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Båda inträffade på VC! (:!!! Ja, det ska vara för det då! beat: Allvarligt talat, varför tyckte du att ditt inlägg passade in här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Ja, det ska vara för det då! (:!!! beat: Allvarligt talat, varför tyckte du att ditt inlägg passade in här? allvarligt talat e jag jävla trött på att alla klagar. OK mitt inlägg passade kanske inte in just där FÖRLÅT DÅ FÖR FAN! OK OK de va en väldigt rolig bugg du hittade, har aldrig hört om den. sluttjafsat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 här va vi glada. aja, jag fortsätter på beats samtal, och tar därför upp en bugg som jag hat upplevt. min kompis fastande med hela bilen i ett räcke, längs med bilen i mitten av den. (har det på film, ganska coolt). (:!!! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 En annan bugg är att om man har typ 3 poliser efter sig och kör från Sunshine Autos ner mot Pay 'n' Spray, och precis när Pay 'n' Spray har passerat vid din vänstra sida så kolla bakåt så ser du att det kör ner en polisbil från taket över Pay 'n' Spray. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 japp, det har jag också sett, ganska coolt! (:!!! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
barre Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag har fastnat med bilen och den var helt fast gick inte köra bakåt körde på en lyktstolpe! jag har fastnat så man ser hela vice city underifrån.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 En annan bugg är om man kör i Downtown mot trafiken på den stora vägen, mot trappan som man kan hoppa upp på taket till amunation så ser man en bil som snurrar runt en bit fram!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 En annan bugg är om man kör i Downtown mot trafiken på den stora vägen, mot trappan som man kan hoppa upp på taket till amunation så ser man en bil som snurrar runt en bit fram!! Ja det händer fasiken jämt! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 haha.. det måste jag försöka se:D jag har just lyckats få bilen att stanna i luften några gånger nu:D har lärt mig hur man gör (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) på sunshine autos brukar poliserna stå ovanför spraygaraget och kasta ut spikmattor så att det hamnar i spraygaraget. *edit jodu kubanen, en kompis har råkat ut för det, och för mig hände det i gta3 Redigerad 13 augusti, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Flygande bil ja, har hänt mig i både VC och GTA3, igår hände en liten kul grej, ja tror att det var på bron till prawn island, en bil satt fast så att bara taket och rutorna syntes ovanför asfalten, efter ett tag exploderade den. Edit: hade skrivit proom istället för prawn Redigerad 13 augusti, 2003 av santek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Flygande bil ja, har hänt mig i både VC och GTA3, igår hände en liten kul grej, ja tror att det var på bron till proom(stavning?) island, en bil satt fast så att bara taket och rutorna syntes ovanför asfalten, efter ett tag exploderade den. Proom Island? Det finns väll ingen ö som heter så?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Menade naturligtvis prawn island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Har någon annan fått buggen med en flygande bil? menar du när bilen står stilla i luften? isåfall jaa.. ass lätt att få den att fastna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts