Jump to content

haha.. bugg

SlIpKnOt
 Share

Recommended Posts

jag har hittat en rätt konstig bugg.. vet inte om ni hört om den förut.. men jag skriver den ändå..

om man åker till Downtown på mitt emot dirtbike banan .. där finns en staty..åk förbi statyn till en liten trappa.. sen åker du bakom trappan.. sen kan man åka in i den! funkar bara om man har ett fordon.. sen går du ut ur bilen.. då kommer man till vägen :shifty: och ibland ser gatan helt cp ut efteråt :( inte så jätte coolt.. men bli inte arg om ni hört den hör buggen förut.. jag har iallafall inte gjort det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det ska vara för det då! (:!!!:)

beat: Allvarligt talat, varför tyckte du att ditt inlägg passade in här? :angry:

allvarligt talat e jag jävla trött på att alla klagar. OK mitt inlägg passade kanske inte in just där FÖRLÅT DÅ FÖR FAN! OK OK de va en väldigt rolig bugg du hittade, har aldrig hört om den.

sluttjafsat....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flygande bil ja, har hänt mig i både VC och GTA3, igår hände en liten kul grej, ja tror att det var på bron till prawn island, en bil satt fast så att bara taket och rutorna syntes ovanför asfalten, efter ett tag exploderade den.

Edit: hade skrivit proom istället för prawn

Redigerad av santek
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flygande bil ja, har hänt mig i både VC och GTA3, igår hände en liten kul grej, ja tror att det var på bron till proom(stavning?) island, en bil satt fast så att bara taket och rutorna syntes ovanför asfalten, efter ett tag exploderade den.

Proom Island? :shifty: Det finns väll ingen ö som heter så?! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor