Jump to content

Virus

Conny_S
 Share

Recommended Posts

Jag fick viruset, fan va simpelt virus..... det ända som hände var att datorn startades om...... men jag han uppdatera säkerhetsfixen :(

fast jag har ett virus som jag inte får bort. vet ej vad det heter.

men jag vet vad det gör, det gör så datorn går saktare o saktare.(läker system minne) Men jag ska Formatera om skitdatorn... eller så kastar jag den :wub:

jag har haft skitmycket virus på denna dator.. txp win.32 benjamin worm... Men det e också kvar :lol:

Känner på mig att datorn kommer dö imorn :angry::o

Redigerad av Fralla_24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hade nog viruset datorn startades om när jag gick ut på internet ..likadant för två kompisar till mig.......jag vet inte om jag har kvar det det kan komma när som helst medelandet att datorn startas om om 30 sek......jag har ju 56k så att uppgradera windows pallar jag inte eller rättare sagt hinner inte .........fast jag har installerat norton firewall så den kanske fixar det jag vet inte.... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag installerade firewall och då värkar internet funka...¨

men nu sa firewallen att jag blev attackerad av en viss person med ip 24.128.241.234 han (den) blev blockad så det hände inget .....det stod något om trojan ...har det nått med blaster/lovsan att göra ?tros

det skrivs ju på text tv och tidningar nyhets repotage om virus mm

som jag känner det nu känns inte internet särskilt säkert längre..mn vågar ju knappt ligga ute...

liksom att kunna få virus bara att gå ut på internet hmm tänk senare då med farligare virus....

Redigerad av walen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor