ZalCiNoWa Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 hehe, men det är ju inte svårt att ta bort Hmm.. det var mer tänkt som ett skämt.... Men visst blev den snygg :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Ehum... jag hittar inte MSBLAST.EXE i aktivitetshanteraren och har installerat patchen från microsofts hemsida, är datan trygg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Ehum... jag hittar inte MSBLAST.EXE i aktivitetshanteraren och har installerat patchen från microsofts hemsida, är datan trygg då? Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Ja... Puh... Men måse jag inte stänga av port 135 eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 nee.. det e det patchen gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Hmm.. det var mer tänkt som ett skämt.... Men visst blev den snygg :"> jasså skämt det var ju ganska troligt att du skulle ha kunnat få den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 nee.. det e det patchen gör.. Aha... jag är allt knasig jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Kan nån skicka länken till patchen snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Windows 2000 Patch http://microsoft.com/downloads/details.asp...&displaylang=en WIndows XP Pro & Home Patch http://microsoft.com/downloads/details.asp...&displaylang=en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) Jag fick viruset, fan va simpelt virus..... det ända som hände var att datorn startades om...... men jag han uppdatera säkerhetsfixen fast jag har ett virus som jag inte får bort. vet ej vad det heter. men jag vet vad det gör, det gör så datorn går saktare o saktare.(läker system minne) Men jag ska Formatera om skitdatorn... eller så kastar jag den jag har haft skitmycket virus på denna dator.. txp win.32 benjamin worm... Men det e också kvar Känner på mig att datorn kommer dö imorn Redigerad 13 augusti, 2003 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag hade nog viruset datorn startades om när jag gick ut på internet ..likadant för två kompisar till mig.......jag vet inte om jag har kvar det det kan komma när som helst medelandet att datorn startas om om 30 sek......jag har ju 56k så att uppgradera windows pallar jag inte eller rättare sagt hinner inte .........fast jag har installerat norton firewall så den kanske fixar det jag vet inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) jag installerade firewall och då värkar internet funka...¨ men nu sa firewallen att jag blev attackerad av en viss person med ip 24.128.241.234 han (den) blev blockad så det hände inget .....det stod något om trojan ...har det nått med blaster/lovsan att göra ?tros det skrivs ju på text tv och tidningar nyhets repotage om virus mm som jag känner det nu känns inte internet särskilt säkert längre..mn vågar ju knappt ligga ute... liksom att kunna få virus bara att gå ut på internet hmm tänk senare då med farligare virus.... Redigerad 16 augusti, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Säkerhets uppdateringen som man kan ladda hem på microsoft.se tog inte så mycke plats vadjag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Säkerhets uppdateringen som man kan ladda hem på microsoft.se tog inte så mycke plats vadjag vet nepp du har rätt ...ja trodde det var en annan ...för min kompis hade uppdaterat windows och det tog typ 14 meg ...jag trodde det var den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Tänkte väl det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jag har fått viruset tror jag, den där skylten kommer upp efter ett tag och datorn startas om, men jag hittar inte filen. Vet ni hur jag kan hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag har fått viruset tror jag, den där skylten kommer upp efter ett tag och datorn startas om, men jag hittar inte filen. Vet ni hur jag kan hitta den? Exat samma för mig. Sökt med updaterat antivirus program också , men den hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts