mr mini Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) Min brorsa och jag råka modda sönder vice och skulle behöva följande filer: ap_LOD.txd ap_viceairport.txd radar37.txd radar38.txd radar45.txd radar46.txd Om någon skulle kunna zippa dom filerna och skika till min mail så skulle jag (och min bror) bli jätte glada :"> Redigerad 12 augusti, 2003 av mr mini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Varför inte installera om vc istället? dina savegames försvinner inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 men jag har en massa saker jag vill behålla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Kör en kopia på dem då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 men det är så j***a många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) Jag har en backup på hela VC, en på hela GTA3 och på massor av moddade filer. Redigerad 12 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 men det har inte jag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Men ta och kopiera filerna som du ska ha kvar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 men det e så jä**a många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 installera vc i en ny mapp och ta filerna där ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 men så for man stoppar in install-skivan så vill den avinstalera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 installera vc i en ny mapp och ta filerna där ifrån (:!!! Det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 kan inte någon bara zippa dom filerna och skika Snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag skulle göra det om jag hade dom, men vc krashade och jag måste ta fram installskivan som jag inte vet var den är. men jag tycker att någon kan göra det, det tar inte lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 det håller jag med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 det håller jag med om (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 vad alla tjatar om ominstal. är det så svårt att zippa ett par filer? Ladda ner här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 dom e int moddade va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 tack nu kan jag fixa resten själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 tack för filerna men jag missade en fil: fronten2 kan du tänka dig att skika den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts