wollan Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 nån som har crack till gta3? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 WAREZ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 crack är inte warz, det mer en vanlig mod som i det här fallet låter dig spela utan skiva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) crack är inte warz, det mer en vanlig mod som i det här fallet låter dig spela utan skiva Hur vet du vilken crack han vill ha? Edit: Plus att hultan vill ändå inte att crack ska nämnas i forumet! Redigerad 12 augusti, 2003 av TobbeH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Hur vet du vilken crack han vill ha? Edit: Plus att hultan vill ändå inte att crack ska nämnas i forumet! Vad skulle han annars vilja ha för ett crack? Ett för att komma runt Cd-Key´n? Men det finns ingen cdkey! Slutsats: Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jag tycker inte att crack räknas till warez. inte om man äger spelet. och vem som helst kan väl skaffa, typ bara att, näe, jag ska inte säga hur om nu hultan inte vill att man ska snacka om sånt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jag har crack till Vice när min skiva är hos min mormor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Allt snack om warez är förbjudet. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 crack är inte warz, det mer en vanlig mod som i det här fallet låter dig spela utan skiva Det är warez. Rockstar Games säger tydligt att all modding och redistribution av EXE-filer (crack) är förbjudet (:!!! Punkt slut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts