Richard Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Vad är egentligen en wheelie och en stoppie? en 2 wheel vet jag va de är för nå¨t men hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Sök nästa gång... Men jaja, en wheelie är när du stegrer med en motorcykel, och en stoppie är när du åker på framhjulet med en motorcykel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Men jag stegrar typ hela tin inte får ja nån wheelie för de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Men jag stegrar typ hela tin inte får ja nån wheelie för de. Du måste göra det i ett antal sekunder för att det ska räknas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Men hur gör man för att åka på två hjul då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 åk upp på någon sne kant med en bil i låg hastighet så du kommer på 2 hjul, sen gasar du försiktigt (2 weeilie är när man åker på 2 hjul med bil). svänger du åt något håll när du e på 2 hjul åker du ner igen (eller ramlar åt fel håll) raQzo (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Såg att någom gjort en wheelie på typ över 30 sek!! Nu undrar jag bara: Hur gick det till. tom flygplatsen är ju för liten för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Såg att någom gjort en wheelie på typ över 30 sek!! Nu undrar jag bara: Hur gick det till. tom flygplatsen är ju för liten för det. Jag har gjort i 1363 sek (ungefär 25 min)! Man använder sanzhesen.(jag åkte upp och ner på vägen från hamnen till the greasy chopper) Obs : Glömde tyvär att spara efteråt! :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Jag har gjort i 1363 sek (ungefär 25 min)! Man använder sanzhesen.(jag åkte upp och ner på vägen från hamnen till the greasy chopper) Obs : Glömde tyvär att spara efteråt! :'( :'( :'( :'( :'( Oj :"> :"> Det ska stå 1343 sek och mer än 25 min!!! :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Alltså...jag vet det där men...jag vet bara inte vad stoppie är...nån sa att det var när man bromsade med moppe å hamnade på framhjulet...men det går inte för mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 du lutar dig frammåt och bromsar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts