Guest Teddy_ponken Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Hallå alla som undrar : Man kan inte ladda hem vc på internet Ladda hem från dc Sorry:e detta warez men måste jag få varning?! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 det ar warez. Mycket duktigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Varför tipsar du om att ladda vc från dc?! Det är warz och jag tycker en banning skulle passa bättre än en varning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 banna.. läs reglerna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 regler??? finns det också??? var då??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 BANNA!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Varna en gång. Och om det händer igen så blir han bannad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Varna en gång. Och om det händer igen så blir han bannad Han skrev ju själv: Sorry:e detta warez men måste jag få varning?! Vilket betyder att han visst att man inte får skriva om warez, men det gjorde han ändå! Slutsats: http://biphost.spray.se/elvis/feedback/banhim.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 åååå jag missade det Banna han Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Vilken dumming...komma här och skriva att man kan ladda ner det från DC(Dumming har dubbel betydelse!) *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts