Stoffe Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Oops....förlåt A det gör inget...jag har ju sett i Vardagssnack hur dum hon var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 jay leno sa om filmen xxx som kommer snart: (i och för sig ett skämt men iaf) Jag gick in och sökte efter filmen på altavista och hittade massor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 En jag känner brukar säga ordspråk som inte är riktigt rätt =) T.ex: Som skjuten ur en kanot... Ganska roligt att lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 min syrra sa så här när hon höll på komma försent till dagis:var sak har sin tid men hos har ingen sak nån tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Våran fysik-lärare kommer från vitryssland och har lite problem med svenskan, när vi skulle göra ritningar på tekniken sa hon sneta streck istället för sneda streck. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts