Funnylin Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 För att hjälpa upp den här lite tar jag några citat från sportbladet söndag..... Tina Nordström-Så hård den va, jag blir nervös!!! Så lät det efter att hon slagit en hård(???)salami i bordet!!! Björn Nordling(SVT Sport)-För debutanter var detta en helt ny erfarenhet!!! Sagt om nykomlingar i Solheim cup!!! Thomas Wernersson-Jag gillar Dick!!! Målvakten Dick Last alltså!!! Tänk nu på vad era lärare och kompisar säger i skolan.....om det är nått kul skriv det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Våran fysiklärare sa flera gånger i sjuan att vi skulle göra do now arbeten...det låter lite halvkonstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Våran fysiklärare sa flera gånger i sjuan att vi skulle göra do now arbeten...det låter lite halvkonstigt... Åttan var det, i sjuan hade vi Andreas(skitbra fysiklärare) som tyvärr slutade för att återuppta sin civilingenjörs-utbildning. Samtidigt slutade även vår Kemilärare Espen(norrman) och ersattes av den dötrista Kanita. Haha... Kanita vilket namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Apråpå roliga namn våran gamla gympa lärare hette Odd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Apråpå roliga namn våran gamla gympa lärare hette Odd Han som jag praoade hos hette oxå Odd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Odd jobb.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Det här måste iaf vara kungen av roliga citat, min före detta teknologi lärare... Tommy Josefsson Här finner du massor av hans roliga citat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Hehe sjukt! .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Ett tag i sexan hade vi en gammal gubbe som hette Anskar som vikarie i tyska. En gång sa han så här till nån som inte hade uppfört sig ordentligt: "Jag måste utvisa dig från lektionen..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 "Nästan all vår import kommer från utlandet." - George W Bush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 en av våra lärare: "Ont om tid... är det gott om" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 Ett tag i sexan hade vi en gammal gubbe som hette Anskar som vikarie i tyska. En gång sa han så här till nån som inte hade uppfört sig ordentligt: "Jag måste utvisa dig från lektionen..." Tyska i 6:an?.....tur att man slapp det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 Vi hade oxå tyska i sexan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 Inget citat direkt...men idag på tekniken så hadde vi ett litet läxförhör...hade inte tränat nåt men tyckte ändå att jag klarade mig ganska bra...sen när man lämnat in så säger läraren (hon som e fysiklärare oxå ) Jag ser på en gång det är IG! nice... det e sånt som får mig att sluta plugga...man säger inte så rätt ut så alla hör.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 Åhhh tråkigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Synd *Edit* Att du fick IG alltså *Edit* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Våran fysiklärare är riktigt jobbig, när vi skulle lära oss göra tekniska ritningar i åttan satt hon nästan hela tiden vid en tjej i våran klass och förklarade hur man skulle göra medans vi andra inte förstod ett piss. Inte konstigt att hon fick MVG, jag fick offra flera timmar av min dyrbara tid på biblioteket för att lära mig allt ur en bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Inget citat direkt...men idag på tekniken så hadde vi ett litet läxförhör...hade inte tränat nåt men tyckte ändå att jag klarade mig ganska bra...sen när man lämnat in så säger läraren (hon som e fysiklärare oxå ) Jag ser på en gång det är IG! nice... det e sånt som får mig att sluta plugga...man säger inte så rätt ut så alla hör.... Inga killar i vår klass kan få G i svenska eller Engelska.......för vi har Djävulens dotter Marie"Knullat alla manliga lärare på skolan(En jävla hora)"Ottosson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Inga killar i vår klass kan få G i svenska eller Engelska.......för vi har Djävulens dotter Marie"k***lat alla manliga lärare på skolan(En j**la h**a)"Ottosson Glöm inte cencuren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Glöm inte cencuren Oops....förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts