jenS4augustsson Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 om man ska klara 100% måste man väll klara skjubanan! 45 poäng är det väll man ska ha, men det är ju omöjligt, även om jag inte missar ett enda skott så får jag inte 45 poäng!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 försök inte lura i mig att det är omöjligt för jag vet att det går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jenS4augustsson Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 är det olika poäng på måltavlorna eller?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 är det olika poäng på måltavlorna eller?!? Dom närmast dig får du 1 poäng för, dom som är i mitten får du 2 poäng för, och dom längst bort får du 3 poäng för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 de é ju hur lätt som helst... va é problemet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 skjut bara på den bakre för var 5:e träff (alltså när du tömt ramen) får du 3 poäng alltså på 100 skott ingen miss 60 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts