kennyolle Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Har problem med sensen i GTA VC. Åt sidorna är det ok, men upp och ner går i ett sablans tempo. Jag har kollat runt lite i forumet, utan resultat. Om någon undrar vad det är för dator mm... P4 - 2,4 RAM - 512 OS - XP Pro Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 det finns väl mouse settings i gta vice city. kolla där, och ändra inställningar tills det blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennyolle Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Ja, men det fungerar bara åt sidorna. Exempel: Sätter jag ner sensen på 1 så får jag dra musen 2 ggr över hela musmattan för att vända mig om, men om jag ska titta upp i himlen, så behöver jag bara röra musen en cm upp på musmattan. sensen fungerar bara att ändra åt sidorna. Är jag ensam om detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Sätt fjädrar och små "väggar" framför och bakom musen så blir det långsammare att röra musen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Ja, men det fungerar bara åt sidorna. Exempel: Sätter jag ner sensen på 1 så får jag dra musen 2 ggr över hela musmattan för att vända mig om, men om jag ska titta upp i himlen, så behöver jag bara röra musen en cm upp på musmattan. sensen fungerar bara att ändra åt sidorna. Är jag ensam om detta problem? Jag tror det beror på att du har högre FPS när du tittar upp i himlen, vilket gör att det går snabbare! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 det är en bugg i vc som kan uppstå för vissa, tror ej det släppts nån patch än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 (redigerad) jag tror på tobbeh. så var det för mig iaf. på gta3. allt gick mycket snabbare när man tittade ner i marken. så det är ett tips från mig om datorn är mindre bra. kolla snett ner i marken när ni springer eller ska gå in i bilar (det brukar lätt lagga då nämligen). raQzo Redigerad 13 augusti, 2003 av totte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag tror på tobbeh. så var det för mig iaf. på gta3. allt gick mycket snabbare när man tittade ner i marken. så det är ett tips från mig om datorn är mindre bra. kolla snett ner i marken när ni springer eller ska gå in i bilar (det brukar lätt lagga då nämligen). raQzo men det är ju fortfarande en bugg då eller hur! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 vad har du kört kuken på den eller Du är ju fan konstigare än mig! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 men det är ju fortfarande en bugg då eller hur! hmm, skulle snarare kalla det för fps-ökning eller nåt raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennyolle Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Tror inte det har med fps att göra, tycker grafikkortet ska klara fpsen ganska bra åt alla håll! Geforce4 TI 4200 128mb, fullt uppdaterat! Dessutom så är jag inte helt bakom flötet när det gäller datorer, så att det är sensen i spelet som stular, kan jag garantera! Men alla som svarat ska ha tack, och jag hoppas oxå att det kommer en patch för detta problemet ganska snart. För som det är nu, så blir spelet tråkigt att spela. Men om någon har svaret på frågan, så är jag tacksam för hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Du har möjligtvis inte en trådlös mus från logitech? Logitech Cordless MouseMan? Det är en bugg iaf. Testa med att ladda ner de nyaste drivrutinerna från logitech's hemsida och använd sedan detta lilla verktyg. This utility allows you to easily adjust mouse behavior in some applications such as games or CAD software. Säg till om du lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennyolle Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag har ingen trådlös mus, dock logitech MX500. Men jag ska prova att ladda ner nyare drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts