Fredrico Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Som sagt, är det nån som kör? För er som inte vet vad det är för nått... så är det ett krigsspel som man kör online. Man är en viking och ska döda andra... man kan vara i lag, själv eller köra i en arena Sk*tskoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 det ar inte kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jodå! Det är skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 vad e det? hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Det är som jag sa, ett spel där man ska vara en viking och döda andra man kör online Jag vet inte ifall dom har en hemsida (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Ok... Rune 1 Och när jag vinner striden: Rune 2 Redigerad 14 augusti, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 öhm... jaha? laddar man ner det eller köper man det? ser inte att vara värt att köp a iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 öhm... jaha? laddar man ner det eller köper man det? ser inte att vara värt att köp a iaf Man gör som man vill Det är roligt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 som sagt var jag o thotim kungar på rune... låter TBB bekant? det var det iaf för två år sen [gissa vilka som skapa TBB? ] hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 som sagt var jag o thotim kungar på rune... låter TBB bekant? det var det iaf för två år sen [gissa vilka som skapa TBB? ] hihi Starta hellre nya trådar än dra upp såna här gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Jaja, inte skryta nu...Rune....det var gamla goda tider det... Glöm inte Fredrico. Han var också kung Som sagt....ett av världens bästa hmm... hunt em up spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Jaja, inte skryta nu...Rune....det var gamla goda tider det... Glöm inte Fredrico. Han var också kung Som sagt....ett av världens bästa hmm... hunt em up spel Ja, glöm inte mig! jag var också medlem i TBB det var tider det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Som sagt, är det nån som kör? För er som inte vet vad det är för nått... så är det ett krigsspel som man kör online. Man är en viking och ska döda andra... man kan vara i lag, själv eller köra i en arena Sk*tskoj känner du till JETBOOM,GRIIMN, WARLICTOR eller LEONIDAS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 känner du till JETBOOM,GRIIMN, WARLICTOR eller LEONIDAS? Nej, det gör jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Hade Rune utan expansionen valhalla grejs tjoffs. Var väl sådär, roligast i single player dock tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Nej, det gör jag inte säker? vi är dom mest irriterande spelarna som spelar det där spelet tror vi är bannade från 90% av alla servers eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) Jaja, inte skryta nu...Rune....det var gamla goda tider det... Glöm inte Fredrico. Han var också kung Som sagt....ett av världens bästa hmm... hunt em up spel kommer du ihåg typ peter_den_store? vi träffa honom på typ 80% av alla servrar saknar rune @Griimn: leonidas träffade jag typ på nån server.. det låter iaf bekant Redigerad 30 september, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 (redigerad) säker? vi är dom mest irriterande spelarna som spelar det där spelet tror vi är bannade från 90% av alla servers eller nåt Haha! Det är möjligt att jag mött er nån gång... men jag minns inte riktigt Redigerad 30 september, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Haha! Det är möjligt att jag mött er nån gång... men jag minns inte riktigt sorry att jag är lite off-topic nu men.. fredrico=fredde? fredde i fagersjö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts