Stoffe Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Hur vet man om ens OS är XP 64-bit eller 32-bit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 högerklicka på skrivbordet och välj egenskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) Du vill ladda ner säkerhets uppdateringen till XP va? Jag tänkte göra det men när jag gick in på sidan visste jag inte vad jag skulle välja, 32 bit eller 64 bit, så jag struntade i det. Om man gör som du skrev GTA3_PLAYER kommer man ju bara till skrivbordsinställningarna. Så var ska man kolla om man har 32 bit eller 64 bit? Redigerad 12 augusti, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Du vill ladda ner säkerhets uppdateringen till XP va? Jag tänkte göra det men när jag gick in på sidan visste jag inte vad jag skulle välja, 32 bit eller 64 bit, så jag struntade i det. Om man gör som du skrev GTA3_PLAYER kommer man ju bara till skrivbordsinställningarna. Så var ska man kolla om man har 32 bit eller 64 bit? På bildskärms inställningar där man väljer upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Känns som om att om du försöker installera fel uppdatering så lär Windows säga till om det... Prova med 32:an. Jag tror att det är den jag har och det gick finfint att installera på XP Home. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) På bildskärms inställningar där man väljer upplösning. men nu snackar vi inte om bildskärmsinställningar utan om två olika versioner av windows XP. Det finns en 32-bitar version och en 64-bitars version av Windows XP och det jag undrar är var det står vilken version man har. Redigerad 12 augusti, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Detta är uppdateringen du söker antar jag... http://microsoft.com/downloads/details.asp...32-3DE40F69C074 Har du 64-bit versionen så heter den XP 64-bit (Saxat från hjälpen) "De flesta av dessa funktioner finns tillgängliga i alla tre versioner av Windows XP : Windows XP Home Edition, Windows XP Professional och Windows XP 64-Bit Edition" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Ni kan lungt ladda ner 32-bit versionen .. Skulle det av någon anledning inte gå så säger installations programmet till om man har fel windows.. Så ni kan vara lungna och tanka ner 32-bit versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jag tankade 32-bitars versionen och installerade den nyss... hoppas bara att min dator inte redan är smittad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jag tankade 32-bitars versionen och installerade den nyss... hoppas bara att min dator inte redan är smittad. Sök efter "msblast.exe", har du den så är du antagligen smittad. Symantec har dock släppt ett program som raderar masken: http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 fan va seg Windows update sidan är.. tur att jag redan har laddat ner skitet :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jag tankade 32-bitars versionen och installerade den nyss... hoppas bara att min dator inte redan är smittad. Du ska updatera ditt virusprogram scanna ditt system . hittar du wormen och inte får bort alla filer kan jag bara hänvisa dig till. http://www.symantec.com/avcenter/venc/data...aster.worm.html Du kan också ladda ner Anti-trojan 5.5 trail.. Updatera den om det går scanna register och mappar http://www.anti-trojan.net/en/ Har du inget bra virus progran så tanka trail/demo ner från (updatera) Funkade för mig!?! www.norton.com Filen som täpper till hållet säkerhetsuppdatering finner du på http://www.microsoft.com/technet/treeview/...in/MS03-026.asp (hoppas länken funkar) Hoppas att ni får i gång era datorer / bredband nu .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 De flesta har ju 32-bitarsversionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 LoL @ Alla Lixom... Man behöver... Hmm.... Kan det vara... Jaa.... En 64bitars prossecor som InteL och AMD håller på att utveckla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts