jimtheman Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 är det någon som kan hjälpa mig med uppdraget man får efter att man har dödat kenji. D: säger något om en flygplats! ska man åka till 3:e ön, till flygplatsen eller svara snälla!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 ETT inägg räcker, och INTE FYRA!! han ska ha en varning om ni frågar mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 hmm, aja det är väl lika bra att svara på frågan. du ska köra honom till flygplatsen fort som faen! bron kan du inte ta pga. att militärerna är där (rätta mig om det är fel uppdrag). så du måste köra i tunneln (akta för all annan trafik som kan slöa ner dig mycket). tips: snabb bil (:!!! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts