jimtheman Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 är det någon som kan hjälpa mig med detta vore jätte snällt i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 När du tagit en Cartel Cruiser åker du bara till parkeringshuset och gasar ihjäl Kenji, gör det så snabbt som möjligt så livvakterna inte hinner skada dig. Se bara till att du har gjort alla Kenjis uppdrag innan du dödar honom för annars kan du aldrig få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimtheman Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 är det någon som kan hjälpa mig med detta vore jätte snällt i så fall. hur ska man göra med uppdraget man får av D efter att man har dödat kenji Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 hur ska man göra med uppdraget man får av D efter att man har dödat kenji Du måste säga vilket det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 OOOnej! Jag körde aldrig färdigt alla kenjis uppdrag! Men nu så är han död! Måste man ha 100%?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Om du bara vill klara storyn så behöver du inte 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 OOOnej! Jag körde aldrig färdigt alla kenjis uppdrag! Men nu så är han död! Måste man ha 100%?!? Om du har det på PC kan du bara ladda hem en "Save" för 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 gärna! vart kan man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 gärna! vart kan man göra det??? www.gta3.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts