Krax Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 mitt internet har crashat jag kan bara komma in på denna sida!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Låter ju väldigt märkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Har installerats nån jävla gateway på nåt sätt och pajat hela internet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 samma här....om jag tar bort firewall så står det att windows avslutas om 1 min..skit cpigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 samma här....om jag tar bort firewall så står det att windows avslutas om 1 min..skit cpigt hade samma problem nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 har ni telenordia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 har ni telenordia felia :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 telenordia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jag hade samma problem för några minuter sedan, bara GTAsajten fungerade normat. Testa med att byta DNS-server till 81.26.227.3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Det är flera som har haft det problemet ikväll... Kanske det har nåt att göra med säkerhetshålet i windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 eller ett virus!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 eller ett virus!? http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2...,343285,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jag läste nyss på Text-TV att viruset hade drabbat telias logginservrar, så det var nog det som var felet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Vet, skit jobbigt var det. Kom bara in på Gtasajten och forumet ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Japp, GTAsajten står upp i alla väder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Japp, GTAsajten står upp i alla väder hehe aa, men skämt å sido..det är lite konstit..jag kom inte in på en enda annan sida än denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jag är skyddad.... för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Jag läste lite info om wormen "Blaster" Den innehåller ett medelande. inte så dumnt men varför oss och inte Gates egna maskiner.. Vi kan ju inte hjälpa att Win har säkerhetshåll ju ----------------------------------------------------------------------------------------- The worm contains the following text, which is never displayed: I just want to say LOVE YOU SAN!! billy gates why do you make this possible ? Stop making money and fix your software!! Källa: http://www.symantec.com/avcenter/venc/data...aster.worm.html ------------------------------------------------------------------------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 mitt internet har crashat jag kan bara komma in på denna sida!! :'( :'( ... och problemet är? skämta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 det hände mig för nån månad sen! och på senaste tiden har intenet slutat funka utan nån anledning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts