MaTTe_Gta Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jag installera det innan jag formatera och då funka det jätte bra. Men nu när jag installera det igen så kunde jag inte lägga till efekter eller text, då stängdes det av. Har XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 hade precis samma problem innan jag formaterade datorn, fast efter formaterningen så funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 dom säger att det e buggiga codecs som förstör för wmm2.. fast jag tog bort alla =( funka inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 dom säger att det e buggiga codecs som förstör för wmm2.. fast jag tog bort alla =( funka inte :'( ta bort de å installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Har gjort det.. men nu e problemet löst.. det va codecs som förstörde och ett annan grej.. microsoft nåt ^^ Tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Finns det ingen patch eller något? Har samma problem! Stängs av när jag ska göra en text, vill helst inte ta bort codecs (har nyaste Ace Mega Codec Pack!) *EDIT* Nu var det fixat. Men nu kan jag inte "hoppa" fram i en låt, direkt jag försöker det (eller förminska/förstora den) så kommer det upp en fel ruta: Instruktion på "0x028d26fb" refererade till minnet på "0x0282b000". Det gick inte att utföra en minnesåtgärd. Följande fel returnerades: The memory could not be "written". Nå'n uppdatering man ska göra? Redigerad 24 augusti, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Har exakt samma problem. Kan förklara hur man tar bort codecs (vet inte om jag har några). Eller kan det var att ag har svensk Movie Maker och engelsk XP?? Snälla hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts