KalleR Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Vad ska man ha för prog om man vill sätta upp en egen ftp? (kör win xp) tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) En FTP-server är det ända du måste ha! Själv använder jag bara en HTTP-server, så jag kan tyvärr inte komma på någon FTP-server just nu! Edit: Där fick du en FTP-server av vigge89! Redigerad 11 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 En FTP-server är det ända du måste ha! Själv använder jag bara en HTTP-server, så jag kan tyvärr inte komma på någon FTP-server just nu! det är ju det jag vill, sätta upp en egen server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 det är ju det jag vill, sätta upp en egen server en egen server eller ftp eller båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 för en ftp skaffar du programmet som jag länkade till förut, och för att skaffa server så måste du ha antingen IIS eller Apache, Ska du ha PHP och MySQL också? isf har jag ett slags program som installerar allting för dig, Apache, PHP & MySQL. Snacka med mig på MSN om du vill ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 är du inne på msn nu?, kommer! sitter vid fel dator nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts