MattiaSS Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 VAr fasen finns Cone Crazy? Jag har klarat Phil´s place som jag för övrigt tror är de sista uppdragen, men var är collect dollar tecknet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 det går inte att få hos phil bara på företagen man köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Cone Crazy finns uppe på ett parkeringshus i närheten av Ocean View Hotel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jag hittar inget! Kan man bara köra cone crazy en gång eller? Kanske jag har gjort det redan!? Hoppar man in i en van som på de andra uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Näe, tror det skulle stå en annan bil där. Bara och prova alla bilarna när du kommer upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 tack, vem hade kunnat ana det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 det är inte RC. man tar checkpoints med bilen, så ska man inte välta coner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jag hittar inget parkerings hus vid ocean view hotel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Ställ dig på vägen bredvid polisstationen så att du har poliss. på din högra sida. Kör den vägen o titta till höger. Det är en gård liksom du ska in på innan du kan åka upp i p huset. Tror att det är en klädbytargrej precis där man kör in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 fattar inte villken polis station och jag ser ingen gård på polisstationen där man kan få poliskläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Man ska gå in i polisstationen på första ön sen tar du till vänster när du kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jag menar inte så jag menar vilken polis station han menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Här http://www.vicecityunleashed.com/image.php...geID=jump13.jpg Ser du polisstationen bakom den vita Vetten t höger. Kör den gatan neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 hur långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Svårt att säga vet inte hur man ska mäta, eh! Inte långt alls. Där du kör in är en låg betongdelare så att det blir 2 filer att köra in på gården i. Leta, jag lovar att du hittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 det är inte RC. man tar checkpoints med bilen, så ska man inte välta coner. Man får välta konerna bara man inte krossar någon! Det är en byggnad med massa gröna typ klänger växter eller något på sidorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Där man hämtar vapnet i updraget där man ska skydda diaz från cubaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 jag hittar det inte kan ingen ge mig en screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 det är vid Rafaels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts