mange Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Hej jag undrar om det är någon mer som kör alla fordon med knapparna w s a d ? Jag såg någon som hade ändrat så att man stegrade med motorcyklar med a och z.(Det är väl lättare om man kör med vänster handen och håller på 6:an & 9:an med höger handen) Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 ööööö intressant...eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 jag använder pilarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 jag kör med w a s d knapparna och stegrar med höger musknapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Kör med w a s d Själv stegrar jag med tumknappen (MOUSE3). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 jag kör fordon med piltang (stegrar s, lutar frammåt w, kollar åt sidotna q,e) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 accelerera: W Sväng höger: D Sväng vänster: A Bromsa: S Luta framåt (Motsatsen till stegra): 9 Luta bakåt (Stegra): 6 Handbroms: Mellanslag/space Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrille Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jag styr gubben med W S A D och springer fort o skjuter me musen... Bilarna kör jag med piltangenterna sen har jag handbroms på mellanslag och stegra på S o luta fram på W Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jag håller mig till pilarna... Det skulle kännas helt fel med w a s d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Jag håller mig till pilarna... Det skulle kännas helt fel med w a s d. Tycker jag också! När man ör van vid t.ex. racingspel så känns det helt fel att köra med w, a, s och d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 jag kör bil och springer med pilarna, tittar åt sidan med num1 och 2, skjuter från bilen med left ctrl, stegrar och lutar framåt med a och z, en mkt bra layout enligt mig. långfingret på a och pek på z, lillfingret på left ctrl och höger hand på piltangenterna och höger lillfinger på num 1 och 2..ENKELT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 hmm, jag kör orginalinställningar fast istället för att vara borta och bråka på num-lockknapparna (dom e söta som dom e) så stegrar jag på piltangenterna. varför hålla på å byta knappar när man kör bil resp. går?? raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jag springer w a s d. Kör bil med pilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Framåt: Uppåt pil Höger: Höger pilknapp Vänster: Vänster pilknapp Bakåt: Neråt pil Luta bakåt: S Luta framåt: W Kolla höger: X Kolla vänster: Z Handbroms: Mellanslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Gasa/Framåt: Pil-upp Stanna/Bakåt: Pil-ner Handbroms: SPACE Vänster: Pil-vänster Höger: Pil-höger Vapen: z och x Avfyra vapen: CTRL Spurta: SHIFT Radio: R Köpa en fastighet: TAB Kameravinkel: C Vapensikte: DELETE Någon som har exakt som mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 kör du inte med musen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 i hitman styr jag med w a s och d...men i gta så använder jag piltangenterna..och jag siktar givetvis med musen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 kör fordon me piltangenterna, lutar fram på "¨" (höger om "å"), lutar bak på "'" (höger om "ä") har dom knapparna för de é lättast o styra helikopter me dom (kör helikopter med w, a, s, d) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 accelerera: upp Sväng höger: -> Sväng vänster: <- Bromsa: ner Luta framåt (Motsatsen till stegra): 1 Luta bakåt (Stegra): 3 Handbroms: Ctrl Helikoppter: joystick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts