Kung_Jiwer Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 vet nån hur man ska göra vid förminsknings maskinen? det är en massa diamanter man ska vrida på mm. snälla hjälp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 ja har det fast ja har inte klarat långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jö de!! ja ha försökt allt nästan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 det e skit svårt!!min pappa försökte (missförstå mig inte och tro att hela min familj e datanördar ) fast det var för några år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Hej! Den saken satt jag och klurade på i två veckor! Det är ju bara ett för härligt spel! Nåja. Här är en ledtråd: Hans namn på engelska bildar en viss kombination.(namnet på maskinen menar jag!) För varje bokstav ska man med andra ord ersätta den med en ****! Redigerad 18 augusti, 2003 av vr98olli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 ja va lite rädd för gubben när ja var liten ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) ja va lite rädd för gubben när ja var liten ( ) hahaha var du det verkligen??© Redigerad 21 augusti, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 hahaha var du det verkligen??© aa :"> ( ) lite fortfarande (13 år) nä ja skoja inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 hahahaha trodde väl att du inte va rädd längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts