the_insect Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 vilket tycker ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Skön stavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 jag blev besviken på R* att de inte tagit med en yxa! ett självklart val i det ultimata våldsspelet...men det finns mnga fler vapen jag skulle önska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 annu en cs beroende maniska, terrorist bomb, vada? TERRRIST bomb? jaha! vilken bra model Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 häxsax va väll ett häftigt vapen,kunna "Floschk" så rök ett huvud hehe men det borde finnas djur typ hehe som hundar eller tillomed ett Zoo me elefanter som man kan släppa lös ojsan nu höll jag mig inte till tråden :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_insect Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 annu en cs beroende maniska, terrorist bomb, vada? TERRRIST bomb? jaha! vilken bra model jag menar inte så jag menar ni vet i israel såna terroris tattacker såna bomber inte som på Cs (cs är världens tråkigaste spel!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Förresten så är det häcksax inte häxsax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Onödigt att dra upp så gammal tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Onödigt att dra upp så gammal tråd Den va ju inte så gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) Den va ju inte så gammal. Nä, den var ju bara någon vecka gammal! Redigerad 24 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) häcksax Edit: gta3 freak tyckte att de va särskrivning Redigerad 24 augusti, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 (redigerad) häck sax Varför uppmanar du till särskrivningar? Det heter häcksax klart slut!!!! Edit: Ja du skrev ju "häck sax". Redigerad 25 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 tja...asså jag tycker nog terrorist bomben,,,men hur skulle den fungera? skulle de va så att man dog sen eller?...eller skulle de va så att man hade en slags Dynamit gubbe som man tände på och sen sprang där ifrån? eller skulle de va så att man hade ungefär samma bomb som på cs...att de e en Timer på bomben....säg hur terrorist bomben skulle fungera hade du tänkt.... MVH mr staffe...svara sen på min fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Men seriöst det finns inget som heter "Terrorist bomb". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Men seriöst det finns inget som heter "Terrorist bomb". Och framför allt inget som heter "terrist bomb"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 vc är är ju som bamse om man gämför med SOF 2 på våldsammaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robat Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 skulle vilja se häcksaxen lätt fan va kul o "chopa" av nåns skalle. Men elpistolen verkar också intressant men hur hade du tänkt dig då? stun-gun eller den i gta2.. (raygun) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 (redigerad) hade vart ascoolt med häcksax tänk att klippa av armarna på snutarna eller att göra fina häck skulpturer m.m fast stun-gun hade också vart kul vote:"häksax" skoja bara jag menar häcksax Redigerad 29 oktober, 2003 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts