minigun Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 troligen något problem med biosen, ett riktigt fördärv att ge sej på. kontakta en riktig cd-hasse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 troligen något problem med biosen, ett riktigt fördärv att ge sej på. kontakta en riktig cd-hasse. Om man vet vad man håller på med är BIOS inte så svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Min brorsa sa något om att jag borde skaffa ett asus moderkort istället för att dom har moderkort med Bios som passar nybörjare.Har ni några förslag? Förresten det hänger/kraschar bara när man spelar spel.P.S Sedan går det liksom inte att installera spelen ordentligt T.E.X Postal 2 där ville det imte men sen när jag kopplade ihop hårddisken med den andra våran andra dator så kunde installera det utan problem. Min bror sa något om eventuell störning vid överföringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts