jontemad Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Den har hållit på så sen den 11 juli (samma dag som jag satte ihop den) Liksom allting jag kör bara kraschar/hänger sig :'(.Snälla kan någon hjälpa mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 samma dag som jag satte ihop den Har du byggt den själv eller? I sånna fall så är det nog något som är felbyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 eller anvander han windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 eller anvander han windows Där har vi problemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag använder Windows XP PRO.Vill bara säga att jag uppskattar er och alla andras hjälp .P.S JAG ANVÄNDER EN TIDIG VERSION AV XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 neee.... ok, far du nagot felmedelande som man inte fattar ett javla dugg om, posta det inte har, det tar bara upp plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 neee.... ok, far du nagot felmedelande som man inte fattar ett javla dugg om, posta det inte har, det tar bara upp plats Det kan vara relativt om man inte fattar något av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) när hänger den sig? vad har du gjort då? krashar den varje gång du startat den? innan vi kan lösa något så vill man ju veta lite mer Redigerad 11 augusti, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 anars kan vi inte ne typ ex min dator har nått fel vad ska jag göra. svar:du sak göra så så och så och jag vet inga här fattar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) alltså vad händer?? du trycker på start knappen.. vad händer sen??? hur lång tid innan den krashar?? Redigerad 11 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Kan du berätta för oss vad du har för dator/vilka komponenter var noga med tillverkarnas Varunamn ex "MSI ATX AL 9 Mainboard MS-69" lättare då att hjälpa dig.. Sedan så är det ju lika viktigt att du har uppgraderat ditt Operativ system med de nyaste driv rutinerna från Microsoft SP1/2 / Grafik kort (Nivida eller liknande) "DirectX 8.1b - 9" och vad du mer har !?! Har du otur så kanske du har någon komponent som inte är kompartibel med något i datorn. Det bästa sättet är att du går igenom moderkorts manualen väldigt noga igen när du fel söker. Sedan kan du ge ett exempel på när och var datorn kraschar för aj antar att du använt den lite iallafall. Ibland kan en idot åtgärd funka galant och då blåser du disken (raderar/formaterar/partisonerar) Börjar om från början helt enkelt. Vill också varna dig att om du installerad ex XP två gånger (på varandra) på din dator i tron om att det skulle funka så bör du blåsa diskaen då ska du se att det funkar mycket bättre. Så då får vi se vad du har att berätta så ska vi försöka hjälpa dig !?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Det här är mina saker i min dator: MSI DVD-spelare IDE 16x/48x AMD Athlon XP2200+ 1.8 GHz 266 MHz bus. Socket A (Thoroughbred) processor Cooler Master CPU-Fläkt Socket A/7/FCPGA DP5-6J31C-01, Till 1,4GHz, samt XP2400+ Gainward Geforce4 ti4200 64Mb Maxtor IDE ATA-133 40GB 7200RPM DiamondMax Plus 8. DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (för DDR-PC333MHz) (AMD OK) EPoX EP-8K9A9I Moderkort för Socket A KT400A, ATA/133, AC97, ATX, USB2.0, LAN Tror inte det var mera som ska in på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 tror inte det är problem med hårdvaran, kanske är något fel någon annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 KONTAKTA butiken du köpte den i!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 KONTAKTA butiken du köpte den i!!!!! Han byggde den ju själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Han byggde den ju själv när sa han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 när sa han det? Han sa att han satte ihop den. Han kanske menade byggde, eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 han har väll fått det där msblast grejen... surt för honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 han har väll fått det där msblast grejen... surt för honom.. Han sa ju att den inte hade funkat sen den 11 Juli. Det fanns ju inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 oh.. 11 juli... blandade ihop månaderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts