pocket_brother Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 jag röker inte men många använder DROGER i min skola men inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Uääääää hur känns det att gå i en skola med knarkare?! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Vi har hört att det finns knark i våran skola men jag har aldrig sett något. Jag tycker inte man ska röka, snusa, dricka eller göra någon liknande skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Vi har hört att det finns knark i våran skola men jag har aldrig sett något. Jag tycker inte man ska röka, snusa, dricka eller göra någon liknande skit. jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 kommer ni ihåg att det var något på nyheterna i våras om knarkhärva i kalmar?? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts