Jump to content

Röker ni??

_-MadeMaN-_
 Share

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

När vi endå tar upp denna ANT diskussionen....

Det är dyrt att snusa/röka och fyller ingen funktion, det är bara ett träsk man hamnar i och blir kvar länge medans tobaksföretagen suger ut pengar. Iof är snus mycket billigare än cigarretter men det är fortfarande ett beroende.

Att feströka har jag aldrig begrippit mig på, det är ett rena grupptrycket, ingen gillar det men endå gör de det. Jag har dock avstått alla gånger jag blivit erbjuden, det fyller ju ingen funktion som Blaque säger.

Etanolen är det enda rätta icon14.gif

Den fyller en viktig roll så man kan "släppa loss" lite mer och ha riktigt kul. Inga större biverkningar heller och inget beroende (iallafall inte i den här åldern).

Glömmer aldrig när vi destillerade utspätt etanol (tror det var spolarvätska) på en kemilektion. Varje grupp fick bygga upp en stor "destilleringsapparat" med vattenkylning osv. Vår grupp fick ut en vätska som bestod av 88% etanol (alkohol). <_<

Tillslut vill jag bara säga att tjejer som snusar får mig att må illa, riktigt illa!

vad är det som är äckligare med att tjejer snusar, tjejer har väl lika stor rätt o snusa, bra kvinnosyn :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om du är 15 år vart får du tag i snuset!!! :o Jag tänker aldrig snusa!!!! DET ÄR Så J**LA ÄKLIGT!!!!!!! :lol::)

Min mamma köper det åt mig..

Bara för att hon röker betalar hon mitt snus..

Och om man inte skulle ha snus någon dag frågar man bara nån i skolan som bjuder..

I min klass snusar bara 2st, men i en annan klass snusar ca. 10pers. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det gjorde jag!!! Min mamma skulle aldrig göra det inte ens över sin döda kropp och hon röker oxå!!!! men det är bra för jag ska inte snusa!! <_<

Jag började snusa för ca. 2år sedan...

På nyårsafton 2000

Skrev en lapp o satte på kylskåpet...

Inget mer med det..

Ny e snuset som vad som hellst, jag tar hellre en snus än en godisbit t.ex... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor