_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Hmm? röker ni?http://www.plaudersmilies.de/devil/sasmokin.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Dum fråga; nästan alla här är under arton 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Hmm? ja men det finns folk som röker fast dom e under 18 år..... finns massor i min skola..http://www.plaudersmilies.de/devil/sasmokin.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Det finns typ 5 st som röker i min klass och dom är 13-14 år......jag tänker aldrig bli beroende av dom där stinkande giftpinnarna och tänker därför aldrig prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Dum fråga; nästan alla här är under arton du är helt blind om du inte ser att folk under 18 röker. fasta alla kanske är ängla-barn där du bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag ser typ 14st per dag såg några 9åringar igår.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Har testat ett fåtal ggr... Men jag kan inte leva utan mitt SNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Snus suger bajs! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Snus suger bajs!!! Nu ska du bara vara tyst!!! JAG ÄLSKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 en viss person blir nog inte så glad över att du gör snusreklam.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 en viss person blir nog inte så glad över att du gör snusreklam.... Gud?? Han som inte snusar?? Varför skulle hultan bli arg för det?? Alla annan reklam skulle ju inte få vara med då heller?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Gud?? Han som inte snusar?? Varför skulle hultan bli arg för det?? Alla annan reklam skulle ju inte få vara med då heller?!?! nåja...den som lever får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 nåja...den som lever får se... Ja så e det!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag varken röker, snusar eller krökar. Varför ska man göra det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag varken röker, snusar eller krökar. Varför ska man göra det?? inte vet jag...mänskliga faktorn??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Om man inte provar blir man heller inte beroende(Mitt måtto)......dessutom betalar inte far och mor mitt körkort om jag dricker, röker, snusar, knarkar......och så var det nått mer(Kommer inte ihåg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag varken röker, snusar eller krökar. Varför ska man göra det?? Jag röker inte sen en snus o en öl slingker ner lätt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Jag röker inte sen en snus o en öl slingker ner lätt!!! krökar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 E det är väll inge fel att SNUSA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 E det är väll inge fel att SNUSA! Fräscht? Läs hela artikeln här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts