MaTTe_Gta Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 varför funkar inte mitt Fraps??? det e på men det går inte spela in eller ta kort=( Och i spel så syns inte nån grej som det ska synas(står det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Har du startat Fraps då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 det e på jag skrev det, eller finns det nån knapp i programet som man ska sätta på, trycker på minimise.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Ser du en Fraps-ikon i Taskbar så är det startat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 ja, det gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Vad är det för spel du försöker spela in i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 counter-strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Vilken version av Fraps har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 2.0.0 DEMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Skumt... Jag har samma version och för mig funkar det fin-fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 funkar 1.9 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 XP bara testat 2.0.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 testa annan version då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 funkar nu, kan man inte få bort DEMO som står över halva skärmen. www.fraps.com kan gärna stå kvar.. men inte demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 funkar nu, kan man inte få bort DEMO som står över halva skärmen. www.fraps.com kan gärna stå kvar.. men inte demo Nej, då måste du köpa fullversionen för $25! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 synd :'( Tack för alla svar, lägger nog in nån mer fråga men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Fråga om fraps: Jag har versinon 1.9. Men när ja ska börja spela in i te.x Gta Vc så börjar de gå riktigt långsamt o så, Och d går lika långsamt i den färdigsparade filmen efteråt... Vad göra? Ja hade tänkt göra en liten stunt film men de blir ju inget ql om d ska gå så långsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 det gör inget om det hackar till när du spelar in, men om det gör det efter, så testa att först komprimera filmklippet med VirtualDub, det funkade för en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts