Gyppo Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Nån som vet om man kan bränna en dvd-rw skiva med filmer å sen se den på ett helt vanligt ps2?? Måste man göra ngt speciellt med ps:et?? tänkte ge bort en skiva till en kompis i födelsedagspresent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag tror Divx har nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) Nån som vet om man kan bränna en dvd-rw skiva med filmer å sen se den på ett helt vanligt ps2?? Måste man göra ngt speciellt med ps:et?? tänkte ge bort en skiva till en kompis i födelsedagspresent.. Vill inte vara taskig mot dig . men det är i mot reglerna att snacka hur man gör kopior. så du uppmanas att köpa spelet till han. Kommer inte ihåg vilken sida forum regler ligger men ska be Hultan snällt att man kan hitta det under Help. *Edit* Är det lagligt Matrial så är det hu helt ok (Nero Burning Rom Kanske!?!) Redigerad 10 augusti, 2003 av Maxter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 eeehhhhh. mot reglerna om hur man gor kopior? HAHAHAHA!! ;h.. jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gyppo Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jaha... men om jag byter taktik då?? jag har kopplat in tv-ut till tvn. Jag får tillochmed färg bild.... MEN jag kan inte spela in från det som visas på datorn i videon.. .(NÅN?? som fatta hur jag mena.? ) om jag ska spela in från datan till videon så blir det bara svart-vitt.. det måste juh gå att göra på någe vis.. nu ska jag på fest å tänkte ta med mejj en film.. HUR gör jag då då?? //Gyppo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 eeehhhhh. mot reglerna om hur man gor kopior? HAHAHAHA!! ;h.. jaja Ja tyvärr finns det regler om det .. inte för att jag bryr mig !?! jag är ingen ängel själv. Men det vore tråkigt om en medlem skulle bli bannad från Forumet på grund av Frågor och dyligt som är i mot GTA sajtens regler. Jag kan ha fel det har jag haft många gånger ska ni veta . men det bjuder jag stolt på varje gång det händer Förstår jag rätt så vill han Göra en kopia på en film ex dvdripp populärfilm ..nja eller liknande till (ps2) Playstation 2 antagligen som har DVD. sedan vill han ge bort den.. Är det inga regler på det så kommer ju jag lätt tanka och bränna filmer till folk högt och lågt utan att vara närvös över att få på hällsning av gubbar i kostym. ....Ja vet det händer inte dig .. Men det kan det tänk på det. Lagligt matrial kan man ju alltid kopiera hur man vill men det vet ju alla redan som sagt. Allvarligt talat så har jag personligen gjort det han frågar om .. Men jag tänker varje gång vad fan gör jag.. Så jag har blivit orginal freak nu.. Vill inte råka ut för det som hände en person jag kände.. Alldrig säger jag. Never [Det är inte värt det. men filmen och spelet var helt enkelt väldigt biligt om man gemför.. nja !?!] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 vad hände då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts