Jacker Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag vet inte om det finns nån sån här Topic, men startar ändå . Hur gör man för att ändra namnen på bilarna i Vice City? . Ska man ladda hem nåt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Tanka ViceGXT tror jag det heter och leta i main i American.gxt, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 vicegxt funkar inte för mig kommer upp nån error när jag trycket på load Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 ta bort skrivskyddet på Vice City mappen och dess undermappar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 vicegxt funkar inte för mig kommer upp nån error när jag trycket på load Du måste skriva in sökvägen till american.gxt innan du trycker på load! ex. C:\Spel\Vice City\TEXT\american.gxt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Vart tankar man hem ViceGXT då? Och Jocke! hur tar man bort skriv skyddet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Vart tankar man hem ViceGXT då? Och Jocke! hur tar man bort skriv skyddet? Tror att ViceGXT finns här på GTAsajten! Skrivskyddet tar du bort genom att högerklicka på VC-mappen och kryssa av "Skrivskydd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Tror att ViceGXT finns här på GTAsajten! Skrivskyddet tar du bort genom att högerklicka på VC-mappen och kryssa av "Skrivskydd". Kryssa? :"> .... Jag är lite trög i hjärnan nu, kommer inte ihåg va det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Kryssa? :"> .... Jag är lite trög i hjärnan nu, kommer inte ihåg va det är. Man trycker på en ruta så fylls den i med t.ex ett kryss och när man klickar ur så klickar man där fast när t.ex krysset redan är där. ViceGXT är ju dåligt, jag använder GTA texter, mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Man trycker på en ruta så fylls den i med t.ex ett kryss och när man klickar ur så klickar man där fast när t.ex krysset redan är där. ViceGXT är ju dåligt, jag använder GTA texter, mycket bättre. Ja,Ja... men vart laddar man hem den då? finns det nån Guide hur man andvänder den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) Här Jag vet inte om det förjer med nån manual men programmet är riktigt rätt. Swicha bara om till engelska på dom två flaggorna och ta open och ändra texten i den svarta rutan, ta spply och sen save. *Edit* Det fanns en tysk och en engelsk readme. Redigerad 11 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Här Jag vet inte om det förjer med nån manual men programmet är riktigt rätt. Swicha bara om till engelska på dom två flaggorna och ta open och ändra texten i den svarta rutan, ta spply och sen save. *Edit* Det fanns en tysk och en engelsk readme. Är det till VC? det är ju en GTA3 sida!.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Men hallå? och jag glömde säga att när jag andvänder Vice.GXT så dyker ett Error meddelande upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Är det till VC? det är ju en GTA3 sida!.... Ja men det är ju både och! Du kunde åtminstonde tittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Ja men det är ju både och! Du kunde åtminstonde tittat. Ja, ja. Men det var ju på Tyska också . Laddar ner det nu ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts