Johan Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Har börjat spela om GTA3, och jag ska lösa allt vid sidan om huvuduppdragen först. Så jag undrar hur många rampages finns det på varje ö? Rampagen flyttas väl till ett annat ställe om man inte har klarat den på första försöket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Ja det e sant att dom flyttas ja...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 20/3...ungefär 6-7 stycken per ö skulle jag tro...och ja rampagena ändrar positon om man inte klarar dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 NÄ! f*n varför ska två svara samtidigt! Vad irriterande det är.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 7 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 NÄ! f*n varför ska två svara samtidigt! Vad irriterande det är.... Ja, det kan vara ganska irriterande. Tack för hjälpen båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Hehe Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts