Daniel Jhn Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jag har gjort några av de uppdragen. När man skjuter sönder alla fönster på ett ställe och ett till tror jag. Man sen när jag ska göra nästa uppdrag hittar jag inte det rosa cylinderformade ljuset. På kartan är V mitt i huset men jag hittar inte rätt ställe även om jag gått runt i huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Om du har fått dollar ikonen på framsidan av huset har du klarat alla vercetti-uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Jhn Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jaha :"> Men det finns inga fler uppdragsgivare på kartan. Är det inga fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Du kan ju köpa företag nu om du inte redan har börjat med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts