Gyppo Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 hej! Hur tusan klarar man uppdraget The job.. Jag blir bara så arg...!! jag har säkert spelat det 50ggr.. snälla..! kan ngn ge mejj ett tips?? //Gyppo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 hej! Hur tusan klarar man uppdraget The job.. Jag blir bara så arg...!! jag har säkert spelat det 50ggr.. snälla..! kan ngn ge mejj ett tips?? //Gyppo ok, när du är inne där så ska du gå upp för trappan in i högra hörnet, stå och avvakta lite, det kommer två vakter somm du ska skjuta. Förtsätt upp och skjut ner alla du ser. Gå in i hissen som tar dig upp till valvet. Gå in dit och gå in i den rosa markeringen. Sen ska du går ner till näst lägsta våningen och rakt fram in till en vakt som ska följa med dig och låsa upp valvet. När du är där uppe igen så kommer nån där nere att slå på larmet. Du ska ner och hjälpa Phil och döda alla poliser. De kommer att storma stället och kommer ner ifrån taket. Men om du vill, så kan du vänta i ett rum där säkerhetskamerorna finns, och se på medans Phil dödar alla. Där inne finns också säkerhetsväst som du kan ta. Sen är det bara att gå ner när alla poliserna är döda och kuta ut, då kommer han som kör taxin (namn?) och han kommer att dö, du måste fly med Phil. Då rekommenderar jag att du gör följande: Kuta allt vad du har och ta en civilbil. Åk till pay'n'sprayen som ligger kort bit till höger. Åk sedan tillbaka och plocka upp Phil. Kör dit du ska och så har du klarat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag antar att ditt problem är när du kommer ut ur banken. spring runt banken och ut på gatan som är bakom, ta en bil där, (där finns inga poliser) och åk till pay´nspray.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts