supmah Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 På Malibu Club när man får uppdraget The shootist och ska skjuta på massor saker!!!!Lixom finns det nåt LÄTT sett att skjuta på eller nåt för det e ju assvårt att träffa!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kick_Lance Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Det e bara att träffa vettu det kan vara lite knivigt i början men jag klara det på första försöket... Skjut på dom längst bort. Man får mest poäng då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Men bad är det man ska ha över 60 i?Skottsäkerhet,träffar?Lr vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoomDevil Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Poäng min käre Brutus Du får poäng för när du blåser bort en hel gubbe. Gubben närmast dig är 1 poäng, den i mitten 2, den längst bak 3 gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag fick 85 på första försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jag fick 97 på första försöket kolla mina stats om ni tror jag juger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jag fick 97 på första försöket kolla mina stats om ni tror jag juger Jag tror inte du fick mer än typ 94. Det är lättare på dator än ps2 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aspman Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Uppdraget efter är svårt! När man ska tävla mot han killen i Sabre Turbon. Jag klarar det inte. Hur ska jag göra för att klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Det är inte svårt, pröva några gånger bara. Får du bara försprång i början så går det ganska lätt att hålla honom efter sig. Försök att preja honom i början eller hoppa ur din bil precis efter start o skjut honom i bitar med en rocket kanske, hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aspman Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 det går ju inte att skjuta han ska ju köra bilen till bankrånet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Ställ typ en Cheetah vid dom första trafikljusen vid bron och hoppa snabbt in i den när du passerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jag prova 30 gånger sen fick jag tag på en mod som gjorde att turbon skulle gå långsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Aspman: Han menar nog inte "The Job" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 MattiaSS: Nä men han mena nog att det går nog inte att skjuta honom med rocket launcher eftersom han ska va med på bankrånet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 lol the kille, va lamt.. cheater jag har inte kört uppdraget, men går det inte att ställa en bil framför honom, och sen hoppa in i sin egen och börja racea? så gjorde jag på en del streetrace på gta3. lätt som en plätt när dom andra har en lastbil framför sig (:!!! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 lol the kille, va lamt.. cheater jag har inte kört uppdraget, men går det inte att ställa en bil framför honom, och sen hoppa in i sin egen och börja racea? så gjorde jag på en del streetrace på gta3. lätt som en plätt när dom andra har en lastbil framför sig (:!!! raQzo Men på GTA3 va ju streetracen skitlätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 hmmm, relativt, men när datorn inte är på topp går det lite segt att svänga (det tar ett tag innan den svänger resp. när man trycker) så dom var ganska svåra för mig. men lastbilen gjorde susen (:!!! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aspman Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Jag har klarat THE DRIVER nu. Man ska försöka att vara snabbare än han i början. Då klarar man det om man inte krockar. Nu är jag på THE JOB! Det är svårt. Jag har kommit ut när man ska fly med pengarna men då dör dom jag har med mig på en gång hur jag än gör! Hur ska man göra för att klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 på trean e du hur okej som helst att spränga sina med spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Imp31 Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jag har inte klarat uppdraget en :'( Fast min tatik är att stjuta punka på hans bil i början Fast man kommer efter men då åker han dåligt så man komer ikap efter en stund Fast jag krocka med en polisbil i slutet så han kom före och van Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts