supmah Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 När man kommer med moppen fram till personen som ska ha pizzan tar han ju aldrig pizzan utom bara står där och glor!Måste man trycka på nåt eller??? Och en lite avsidesfråga: Vad är (Hydralik) på taxibilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Du måste slänga iväg pizzan! Det gör du som om du skulle göra en drive-by! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Hur gör man det då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 hydralik på taxibilarna innebär att man kan höja och sänka bilen på "h" och luta bakåt och framåt på "num9" och "num6"..precis som på en voodo....jag kan ju berätta att jag har flyttat de knapparna till "a" och "z"..lättare när man kör motorcykel, helikopter och flygplan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 hydralik på taxibilarna innebär att man kan höja och sänka bilen på "h" och luta bakåt och framåt på "num9" och "num6"..precis som på en voodo....jag kan ju berätta att jag har flyttat de knapparna till "a" och "z"..lättare när man kör motorcykel, helikopter och flygplan.. fel.. enklare sagt: tryck på tuta ( shift ) så hoppar taxin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 valdigt hogt, skit kul att hoppa over vad sparrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Du måste "titta" åt det hållet du slänger pizzan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 errhm, hur slänger man själva pizzan då? eller räcker det med att titta åt något håll så kastar han automatiskt eller? raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 På samma sätt som man gör en drive-by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts