Sirius Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 My Webpage Kommenetera gärna allt ni hittar fel m.fl. Sidan är inte färdig än men snart. Sen så vill jag gärna få downloads att länka . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Hmm, om du vill ha kommenteringar så ska du få kommenteringar! Jag tyckte att designen var så jättebra, men det är ganska enkelt att ändra... För det första så gillade jag inte riktigt färgerna, den blåa färgen passar inte till den svarta... Och för det andra så ser ju sidan ut att vara anpassad för upplösningen 800*600! Går att lösa på två sätt: 1. Gör allting större plus att göra större mellanrum mellan alla tables. (Rekomenderas inte.) 2. Centrera helt enkelt hela sidan! (Rekomenderas!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 1. det jag tycker e störande e att det står massa links på sidan. men du var ju inte helt klar med sidan. 2. om du ska ha ett forum så rekommenderar jag (och många andra)att det inte ska komma upp en sida till.(vet inte hur jag ska förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 den e skit snygg!! den blåa färgen på det svarta va ett utmärkt val! under kategorin ''Webmaster'' på Tycoononline.. om man håller musen över Tycoononline så står det Biusness management! det ska stå Business management! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) har just precis hittat ännu ett fel , det ska stå OnlineGames (eller nåt) istället för webmaster, hur centrerar man sidan :"> . Ska ändra stavfelen, men inte färgen. Och jag ska tänka på det där med forumet. Edit, uppdaterad, HTid=44223 Redigerad 10 augusti, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Rigtig grym sida bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 har just precis hittat ännu ett fel , det ska stå OnlineGames (eller nåt) istället för webmaster, hur centrerar man sidan :"> . Ska ändra stavfelen, men inte färgen. Och jag ska tänka på det där med forumet. Edit, uppdaterad, HTid=44223 <center></center> Sidan funkar inte i Mozilla, visas bara HTML-koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 <center></center> Sidan funkar inte i Mozilla, visas bara HTML-koden Oj , sånt kan inte jag alls. vet någon vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 spara som htm/html? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) http://w1.314.telia.com/~u31430704/borjan.htm När jag registrerade sidan så råkade jag registrera .txt filen men det är enkelt att fixa. edit. Fixat .D Redigerad 10 augusti, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 snygg . men som sakt centrera sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) mmmm, den va snygg edit: är det inte du som gjort designen? Redigerad 10 augusti, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Menyerna på sidorna är det enda som är kvar av layouten som jag ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Menyerna på sidorna är det enda som är kvar av layouten som jag ladda ner. Har du laddat ner designen? Då har jag verkligen nått att klaga på! Allvarligt talat så borde du göra en egen design... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 det tycker jag ocksa, blir mer personligt da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Det enda som finns kvar är det lilla på sidorna, så det är inte så värst mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 asling-länken funkade inte, du har glömt http:// Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 asling-länken funkade inte, du har glömt http:// Mmm, html filen ær tyvær inte uppdaterad och just nu sitter jag på en dator i danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Mmm, html filen ær tyvær inte uppdaterad och just nu sitter jag på en dator i danmark det märks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts